|
|
|
Acest site este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investește în oameni! |
|
Proiectul INSEED vizează crearea unui cadru modern educaţional de instruire şi formare de competenţe în învăţământul superior în domeniul ştiinţei, proiectării şi managementului serviciilor (SPMS) şi de promovare a inovării în industria serviciilor pe baza unui model de educatie deschisă, continuă şi a unei infrastructuri informatice distribuite de tip cloud cu resurse virtualizate şi accesibile ca servicii, interconectate la structuri europene. |
|
|
WP4.2. Realizarea unei baze de cunoaştere a rezultatelor cercetării în CPIOMS pentru servicii în industrie |
Activităţi specifice anul II:
- A4.2.1. Investigarea principalelor rezultate ale cercetării în domeniul sistemelor pentru servicii în industrie şi crearea unei baze de cunoaştere organizate pe sectoare ale serviciilor
- A4.2.2. Definirea de arhitecturi SOA pentru descrierea "serviciilor" de TI care susţin practici de lucru şi de implementare a proceselor de afaceri / tehnice în întreprinderi productive (fabricaţia bunurilor). Conceperea, realizarea şi managementul accesului la software ca serviciu
- A4.2.3. Elaborarea unei metodologii de inovare şi a unui cadru de implementare a sistemelor de servicii interne ale întreprinderilor cu producţie discretă, repetitivă care asigură agilitate în raport cu dinamica pieţei, bazate pe teoria sistemelor multi-agent şi a inteligenţei distribuite
Activităţi specifice anul III:
- A4.2.1. Investigarea principalelor rezultate ale cercetării în domeniul sistemelor pentru servicii în industrie şi crearea unei baze de cunoaştere organizate pe sectoare ale serviciilor
- A4.2.3. Elaborarea unei metodologii de inovare şi a unui cadru de implementare a sistemelor de servicii interne ale întreprinderilor cu producţie discretă, repetitivă care asigură agilitate în raport cu dinamica pieţei, bazate pe teoria sistemelor multi-agent şi a inteligenţei distribuite
Rezultate
Înapoi |
|
|
|
|